joi, 11 decembrie 2008

Din Belgia

Am aterizat la Bruxelles pe 7 decembrie si nimic nu m-a mirat la iesirea din aeroport, pe pamant belgian. Am gasit lucrurile la locul lor, toate. Si oamenii la fel: atenti, amabili, zambitori, intr-un cuvant...oameni. Nu vreau sa vorbesc despre drumuri si curatenie pentru ca nu are rost. Cel mai important este sa simti linistea, sa o "tai cu cutitul". Aici pana si stresul are alta fata, parca mai umana. Am sa incerc sa nu ma las sedus in totalitate si sa pastrez o farama de obiectivitate cu privire la oameni si cat sunt ei de bine-voitori. M-a avertizat cineva sa fiu atent si poate ca are dreptate. Oricum semnele sunt bune...pentru ei. Colegii belgieni m-au primit la birou foarte amabili si mi-ar placea sa cred ca lucrurile vor fii la fel pana la sfarsit. Am din nou impresia ca sunt intr-un mic concediu, doar ca ma voi intoarce obosit dupa ce am vizitat...santiere de constructii...nu arhiologice.

Un comentariu:

delia spunea...

deci, cum e acum, in concediu?:))