joi, 2 aprilie 2009

In pat cu dusmanul :)

Am plecat de la Renault cu multumirea in suflet ca am lucrat la un proiect adevarat si important si ca am facut o treaba buna...asta pana azi.
Rail PLC

Cache butte

Joint porte battante

Doublure SPLC tole

Barre de seuille

Prietenii si cunoscatorii stiu de ce :). Astazi am apelat la concurenta, respectiv la VW Caddy Maxi SPLC-Tole (Fara usa culisanta stanga-caroserie fara geamuri), echivalentul mult-iubitului Renault Kangoo L2 din viata mea.

Ca si concluzie, va pot spune ca nemtii au facut o treaba a naibii de buna si ca in afara de pret trotineta din povestea noastra nu se compara cu teutonul lor.

5 comentarii:

Dedi spunea...

domnu' constructor, vezi ca am studiat cu domnu Soare cache butee-ul de la caddy acum 1 an si ne-am crucit cat de prost e fixat, fata de al nostru. asa ca nu te mai da vindecat de reno, ca tocmai azi mi-ai zis la tel ca ti-e dor. :)

Cristi spunea...

Ete ce s-a otarat:)! Despre ce telefon vorbesti ca nu-mi aduc aminte :P. VW face masini adevarate nu ca voi:).

Anonim spunea...

Total deacord cu galbenushu'. Cred ca dedi o sa fie singuru cu logan pana la urma.:P Cat de rau am fost.

Si Dedi.Piesa de pe VW are 2 fixari... a noastra e instabila.

Singuru avantaj e ca ie mai ieftina si speram sa aibe mana buna ala din uzina.

Blondi spunea...

hehe, alboosh negrush care va sa zica...inima-i neagra de dor de reno!
hai lasa ca stii cum e, trece in juma' din timpul dedicat iubirii, deci mai ai ceva!

blondi

Cristi spunea...

Merci de incurajare...cred. :P