marți, 6 octombrie 2009

Toamna

A venit toamna intr-un final si parca m-a transformat. Cu soarele au plecat multe lucruri. Am pierdut pasiunea de a scrie si de a fotografia, de a vedea si de a calatori. Am pierdut pasiunea in sine.
A venit toamna si a venit timpul sa plec pentru un timp. Sunt dezamagit de mine si nu vreau sa transmit dezamagirea in ce scriu si arat asa ca am sa ma opresc aici. Nu vreau sa transmit decat ceva frumos pentru ca totul in jur pare a fi facut din dezamagiri oriunde m-as uita si eu nu vreau sa scriu decat despre lucruri frumoase. Nu stiu pentru cat timp voi fi plecat, poate fi o zi, poate fi o luna, poate pana la primavara...nu stiu.
Poeziile mi-au murit in minte si ochii nu-mi mai cauta pozele. Nu vreau sa scriu ceva in care nu cred de aceea scriu acum acest post. Vreau sa va multumesc pentru ca ati fost alaturi de mine "pe drum". Daca veti vrea sa imi vorbiti totusi imi veti gasi adresa pe aici pe undeva.
Nu este un "adio", este mai degraba un "pe curand". Ma voi intorce mai puternic si mai zambitor.


Cu bine dragi mei:)!

10 comentarii:

io-n Dushu Tau! spunea...

ne vedem la primavara...care vine mai repede..a ta sau a naturii :)

Athos spunea...

E straniu cat de mult ne pot influenta anotimpurile .... Si totusi toamna ar trebui sa fie cea mai bogata in sentimente. Sper sa revii cat mai curand cu zambetul pe buze. Calatorie placuta !!!!

Anne spunea...

Hai mai Alboosh, cum asa..spune-ne ca a fost doar gluma, ca nu este adevarat :(
Dar nah, tu stii cel mai bine ce simti si actionezi in consecinta, eu insa sper sa treaca repede aceasta perioada..sa ai grija de tine, si sa revii cat se poate de repede printre noi. O sa ne lipsesti, asa ca nu uita ca cineva este aici si te asteapta inapoi!

Alecs spunea...

Omule,daca tot pleci,poti sa`mi aduci la intoarcere niste struguri? Te`a lovit melancolia bregoasa?
Lasa frate pesimismul asta la usa,esti tanar,ai un job,ai o iubita acasa...ce nu`ti convine?Capul sus,maine poate fi mai rau !
PS : Calatorie placuta,oriunde ai merge !

neli spunea...

Nu trage obloanele pentru ca risti sa nu vezi primavara...iar daca pleci in calatorie...cere bilet dus-intors..si revino la versuri si fotografii ...cu ganduri optimiste si bucurii....SUCCES!

oana preda spunea...

Sper sa-ti revina cat mai curand zambetul pe buze si in suflet si sa iti dai seama ca si toamna are frumusetea ei..!

fina cea simpatica spunea...

Pai bine NAshu si eu ce mai citesc?Pai acum cand m-am obisnuit si eu sa te cetesc ....acum imi dai flit ! Sper sa iasa soarele cat mai repede pe strada ta si si a mea! :):):):)

astharte spunea...

Draga fost vecin, incotro? Eu am plecat pentru ca nu aveam cum sa mai stau pe langa lalele, stii tu, insa vreau sa sper ca tu vei tine piept Vietii, ca vei merge mai departe....te rog, fa-o tu, daca eu n-am putut s-o fac acolo!
Scutura-ti frunzele tomnatice in suflet si lasa vantul nordului sa-ti fluiere la urechi cantecul tau, de pe drum...

Anne spunea...

mai Alboosh..ce faci, esti bine? Nu uita ca noi te asteptam sa revii :)

Anne spunea...

ti-am acordat un premiu, sper sa-ti placa :) Sa auzim numai de bine!