joi, 9 iulie 2015

Grecia ep 2: Plajele din Lefkada

Au trecut deja doua saptamani post Grecia cartierul Lefkada. Am trecut pe acolo inainte de "criza" asa ca nu avem experiente sau sfaturi...ma rog poate una: nu gasesti benzinarii deschise pe autostrada la greci dupa anumita ora in noapte. A fost extrem de obositor drumul de "dus" pentru ca am fost cu masina si l-am facut dintr-un foc (1150 km). La intoarcere ne-am oprit la Salonic si a fost mult mai simplu. 
Lefkada a fost divina si faptul ca am fost motorizati ne-a ajutat sa-i scotocim toate ungherele, toate plajele. Am si facut cateva fotografii relevante:
Plaja Egremini (350 de trepte de coborat)
 Porto Katsiki 
 Agios Nikitas
 Picior personal deformat
 Peisaj italian in Grecia
 Foto artistica 1 (mergea alb-negru)
 Foto artistica 2 
 Biserica plutind
 Meteorele (manastiri pe stanci)
 

In doua cuvinte, a fost vacanta perfecta, linistita si relaxanta. Grecia nu mai este nici o surpriza pentru nimeni cand spun ca are plajele cele mai frumoasa si apa cea mai limpede. In rest foarte multi romani, pe insula, pe drum, peste tot.
Concediu fain!

Niciun comentariu: