vineri, 25 septembrie 2020

Macar TU sa faci ce depinde de tine!!!

Din 4 in 4 ani, atunci cand trebuie sa alegem pe cineva, ma cramponez de moment si incerc sa contribui cum pot, incurajandu-mi colegii sa mearga la vot facandu-mi viza de flotant si raspunzand prezent la sectia din cartier.
Stau cu emotii in ziua votului, urmaresc stirile, imi sustin favoritii si ma bucur sau dau cu pumnul in masa la sfarsit. 
Am urmarit filmuletul Recorder si mi-am dat seama ca nu este despre candidati ci despre votanti. Mesajul prezentat de candidati se adreseaza la 10-15% din electorat, celor nehotarati, dar asa la plesneala. Fiecare candidat are deja votantii lui, care il voteaza chiar si daca arunca cu rahat, altfel nu pot sa-mi inchipui cum ar putea cineva intreg la minte sa creada ca prioritatea intr-un sector al Bucurestiului este un agua park sau ca discursul unui "fost" care a dat autorizatie unui local in care au murit arsi tineri poate fi onest. 
Negoita imparte de pe bicicleta tufe, Popescu imparte mancare calda saracilor iar Firea, din pestera din Voluntari, mesaje de iubire. Oamenii astia n-au dat nimanui nimic si se vede de la o posta.

Ramane sa ne facem datoria si sa speram apoi ca si ceilalti si-o vor face la randul lor. Duminica voi avea din nou emotii pentru Romania iar speranta va flutura din nou dupa 4 ani "gloriosi".

Moto Colectiv



Niciun comentariu: