miercuri, 4 martie 2009

Contraste

Am facut in Brugge o mica plimbare cam acum vreo saptamana si am surprins in poza un lucru pe care il consider un mic contrast si pe care eu l-as intitula "Piata de peste: mintea a invins stomacul". Eu cred ca belgienii au trecut de stadiul in care se gandeau doar la mancare si au ajuns la un moment in care isi focalizeza atentia spre spirit- tocmai de aceea vand arta pana si in piata de peste:

Duminica trecuta am batut Bruxelles-ul pe jos. Cand spun batut inseamna "batut mar":). Ce mai, am mers mult. Spre sfarsitul plimbarii am trecut printr-un cartier nu prea aratos, plin de indivizi dubiosi grupati cate 5-6, case mai putin ingrijite si multa-multa mizerie. Am ajuns la capatul acestei zone siiiii...supriza! Ajunsesem in cartierul bussines care era in totala antiteza cu cel anterior- curat, ordonat, impersonal si "sticlos". Ca tot peisajul sa fie complet cumva intre cele doua lumi am gasit un mic parc verde cu o fantana arteziana.

Niciun comentariu: