luni, 29 iunie 2009

Alboodepedrum.blogspot

Azi am aflat o chestie incredibila care m-a facut sa mor de ras si m-a bucurat foarte mult. Azi dimineata am vorbit cu colegul Bart la birou -stiti voi cel cu casa cu dale in curte:)- si la-m intrebat cum de mi-a gasit blogul pe net. Omul mi-a raspuns sincer ca i l-au indicat candidatii la posturile Yprado din Romania. "Cum asa l-am intrebat eu?". Simplu, la o cautare pe Google a cuvantului "Yprado", rasare si blogul meu in frunte. Eu mai auzisem si de la altii treaba asta dar nu am crezut ca este asa de mare deschiderea. Tot Bart mi-a mai spus ca sunt o multime de candidati din cei cateva sute care sunt inscrisi care capata o oarecare incredere in companie dupa ce citesc aventurile "depedrum":). Reactia mea a fost "Uaau!!!!!". Sincer nu pot decat sa ma bucur teribil de vizionarea oricarui vizitator, indiferent daca este interesat de viata mea aici, de impresiile mele despre Yprado sau pur si simplu despre Belgia. Daca asta foloseste cuiva sunt foarte fericit. Despre Yprado nu vreau sa vorbesc mai mult pentru ca asta ar insemna sa-i fac reclama si atunci nu as mai fi credibil.
Am sa va impart acum dragi vizitatori in cititori fideli -care esti tu :P?!-, cititori intamplatori si cititori Yprado. Pentru mine sunteti cu totii la fel de importanti si va astept oricand chiar cu comentarii negative -glumesc evident :P.
In concluzie, salutari la toti de pe malul paradisului verde...:)!

4 comentarii:

Anonim spunea...

pai,sunt vesti bune...esti de gasit....hai acasa....in realitate.

Cristi spunea...

Hehehe, in realitate. Realitatea este supraevaluata zilele astea. Nu strica si un pic de fictiune cand realitatea este un vis urat :).

Unknown spunea...

Ai vazut cu ochii mintii ceea ce se simte,
Ti-ai infipt aratatorul in aer
si
calcand inapoia lui ai disparut.
Cand , la mijlocul zilei, caldura ti-a umbrit privirea umbrela ochilor tai s-au condensat intr-un semn de
NEINTELEGERE.

kayla spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.