luni, 1 iunie 2009

...voor Anker

Ma gandeam ca poate mi-am gresit visele, ca le-am luat din greseala pe ale altora. Este drept ca nu prea am visat la nu stiu ce case cu patru etaje sau la masini scumpe sau la vreo vacanta exotica sau vreun pat de fotomodea care sa stie sa si vorbeasca:P. De fapt nu prea imi aduc aminte la ce visam...De week-end-ul asta mi-a inmugurit in cap un vis mic si plapand care tare mi-e teama ca va muri la iarna. La naiba cu toate posesiile pe pamant, cu toate locatiile bune langa locurile inverzite (cate or mai fii alea)! Vreau ceva pe apa:

Mai vreau si ratusca mea personala :) (fiecare intelege ce vrea)

Mai vreau ca la batranete sa sufar ca ei...


Sa traiesc din vanzarea ancorelor pescuite din ocean


Sa plec din cand in cand cu cortul...pana la laguna albastra :P


Asta sa-mi fie locul de veci

Intr-un final dupa ce voi fi parasit aceasta lume inot sa ma transform in lup de mare si sa va bantui visele: Atunci va fi un alt depedrum, am sa tin blogul asta de pe lumea ailalta...sper sa aiba net. Sigur voi avea audienta mai mare...

4 comentarii:

Alecs spunea...

...voor Anker..inseamna dorinta?
Ce`mi place cel mai mult la visul tau,e ca poate deveni realitate.Dac vrei,tipic romanesc,iti pot fabrica si trimite cateva ancore,le fac sa para vechi de cel putin 100 de ani....(sa nu ma spui)..si apoi lucram la visul asta plapand al tau,la batranete fara probleme.

Cristi spunea...

Sa stii ca la partea cu ancorele ma gandisem si eu. Cred ca o punem de-o salupa sau macar de-un cort :) -"voor Anker"- este vorba de fapt de niste zile dedicate marii

Anonim spunea...

Si daca mai poti lua si alte persoane in plecarea in larg,cea far' de intoarcere...ai visul perfect al unui altruist.Eu sunt egoista din poveste,caci vreau ca eu sa strabat marile...e oare cu putinta sa-ti imprumut visul?

P.S.:ti-am lasat si raspunsurile la comentariul pentru Tango,pe blog-ul meu...
Cu bine,

A ta doamna

Cristi spunea...

De imprumutat nu am sa-ti imprumut visul dar am sa te invit pe punte :). In visul meu este destul loc. Visele sunt facute sa fie visate. Nu ai nevoie de incuviintare ca sa o faci, macar aici sa nu fie reguli.