vineri, 13 ianuarie 2012

Ritmul naturii

Stau amandoi fata in fata, iar el o priveste insistent fara sa o scape o clipa din vedere. Ii urmareste fiecare amanunt cu atentia unui insetat care priveste curgerea apei inainte de a se cufunda in ea. Isi doreste sa spuna ceva inteligent inainte de a…
- Din momentul in care te-am vazut nu m-am mai putut gandi la altceva decat…la tine. Mi-am intiparit adanc in memorie formele tale, imbujorarea ta proaspata...

Se opreste si asteapta o reactie, ea sta nemiscata si nu ii spune nimic. Il deruteaza complet, spera sa auda orice, sa vada un semn, o aprobare sau...orice. Sta nemiscata si tacuta ca la inceput, pare ca nici macar nu il priveste. Nu mai poate sa se opreasca acum, a spus prea multe…

- Din momentul in care te-am vazut am stiut ce vreau de la tine. Te doresc cum nu am mai dorit nimic in viata mea pana la tine. Vreau sa te “devorez” la fel cum prezenta si tacerea ta ma “devoreaza” pe mine in interior. Vreau sa vin mai aproape de tine, sa iti simt gustul primavaratic.

Din nou se lasa tacerea, ea tace si nu schiteaza nici un gest…

- Stiu ca am gresit, stiu ca am ritmul meu, mi-as fii dorit sa fii fost altfel dar…asta-s eu. Vrea insa sa stii un ultim lucru: vei fii a mea indiferent de cat timp va fii nevoie, iti promit asta…












....Capsuna mea :)))))

4 comentarii:

Anonim spunea...

Amin!

Cristi spunea...

Amin! :)

Cristi spunea...

Buna ziua,
Multumesc de atentie si pentru propunere insa intentia mea nu este sa ma promovez in felul acesta.
Un an minunat!

ionela udrea spunea...

Interesant!