joi, 8 decembrie 2016

Popor de oameni speriati.

   Se apropie alegerile iar eu va spun cinstit ca sunt subiectiv, imi place USR. Nu-mi place neaparat Nicusor Dan, nu-mi inspira calitati de lider, la fel cum nu-mi inspira nici Iohannis dar imi inspira bun simt si spirit civic si imi mai inspira revolta. Ma inspira in schimb Ciolos dar asta este alta discutie. Frapante in perioada asta a alegerilor sunt acuzatiile si zvonurile, sau mai precis tipologia lor. Pe vreamea cand USR strangea semnaturile pentru participarea la alegeri am strans si eu pentru ei. Am fost atunci in vizita la o persoana apropiata mie, persoana pe care o consider inteligenta si ancorata in realitate, obiectiva si cu judecatile acasa, cu alte cuvinte o persoana echilibrata. I-am cerut sa ofere o semnatura pentru USR si m-a refuzat. Nu m-a mirat refuzul ci motivul: Nicusor Dan este omul lui Soros, am ramas cu gura cascata auzind un astfel de motiv din partea unei astfel de persoane. Am tacut putin si apoi am intrebat-o: "Nu ti se pare ca aceasta acuzatie este inrudita cu aceea: vrea sa dea Ardealul ungurilor?". Tin minte ca mi-a dat dreptate. N-am mai insistat, nici unul nici altul si nu mi-a dat semnatura. 
   Nu m-a frapat in ultimul timp nici faptul ca Ciolos este acuzat de aceeasi tampenie, tampenie care s-a generalizat pentru toti oamenii care par ca vor sa rupa cercul vicios. Ce m-a facut in schimb sa scriu aceste randuri este un articol de unde altundeva decat de pe Antena 3:

https://www.antena3.ro/actualitate/elena-udrea-atac-dur-la-nicusor-dan-niste-oameni-rai-ii-spuneau-plicusor-ban-389437.html

   Te pufneste rasu-plansu in acelasi timp si nici macar nu te revolta la cat de evidente sunt balivernele astea. Pe de alta parte te gandesti ca sunt adresate cuiva si se considera ca pot prinde, ca au un public tinta. 
   Acum in final imi mai vine in minte o situatie de la alegerile prezidentiale castigate de Iohannis, care, candidat fiind a gafat trist in timpul campaniei. Matusa mea a fost profesoara si este sustinatoare infocata PSD (alegerea ei). Am avut cu ea cateva discutii mai infocate si mi-a atras atentia, indarjita impotriva actualului presedinte pentru expresia "ghinion" pe care acesta a avut-o in timpul campaniei la adresa situatiei profesorilor din Romania. Ce vreau sa spun este ca acesta a fost lucrul care i-a ramas in minte votantului PSD din tot ce s-a intamplat in acea campanie si probabil Soros il va marca in acesta, fara nici o teama de subiectivism. Traiasca Antena 3, eliberatoarea de tara si de minti :).

Niciun comentariu: