sâmbătă, 1 decembrie 2018

We will rock you!!!

Nu poti sa nu fii avut langa tine un radio toata viata ta sa nu fii auzit de un milion de ori cateva dintre melodiile lui. Nu se poate sa nu fii stiut cu ce geniu ai impartit aerul o perioada si cat de tragic-devreme s-a sfarsit talentul lui. Nu poti sa nu te fii dus macar odata la un concert si sa nu te fii trecut fiorii cand toata audienta a cantat la unison melodia de suflet. Nu poti sa fii om si sa nu ti se umple ochii de lacrimi macar pentru o fractiune de secunda cand vezi filmul asta. 
Toate astea vin din Bohemian Rhapsody si din geniul lui Freddie Mercury, unul dintre omenii care a schimbat lumea in timpul existentei sale. Eu am lacrimat, am simtit si fiorii, am zambit si am batut din picior ritmul in seara asta cand am vazut acest film intens despre Regina care ne-a schimbat adolescenta.


Niciun comentariu: