vineri, 16 ianuarie 2009

Fiind roman in Belgia,...duminica

Duminica trecuta ma plictiseam de moarte in casa in care locuim. Dimineata dadusem o tura pe la un magazin din apropiere care, culmea era deschis duminica. Da, culmea pentru pe la baietii astia cam tot se inchide dupa ora 18 si duminica. Si cum spuneam pe la 14 am zis ca ar fi cazul sa ies sa ma aerisesc. Cum vroiam sa postez ceva despre Ieper am luat-o intr-acolo. Parchez masina, dau o tura prin centru si fac poze, casc gura si-mi zic:
"Mai am gura de cascat deci mai stau", cu toate ca era cam racorica.
Merg eu prin Poarta Menin (v-am povestit de ea) si dupa dau de un pod. Sub pod ce sa vezi:


O multime de belgieni care se dadeau agale pe gheata. N-aveau nici o treaba! Cu toata familia, cu catel si cu purcel, veseli nevoie-mare (doar sunt belgieni) se dadeau pe gheata. Unii mai nebunateci...


...se dadeau cu bicicletele, doar ii vezi peste tot, de ce nu si pe gheata. Biciclistii nostri s-au departat iar eu...

...le-am mai facut o poza. Apoi le-am vazut pe ele... doamnele Rate...delimitate civilizat si regulamentar de banda.


Intr-un final frigul m-a intors spre casa, unde o saptamana mai tarziu va arat "...un roman in Belgia,...duminca"

Niciun comentariu: