miercuri, 21 ianuarie 2009

Viorel

Viorel este seful meu. Un tip dezghetat din Vrancea. Absolvent de constructii, de 32 de ani, cu masterat luat prin Italia, cu nenorocita de cultura corporatista pe care am cunoscut-o si eu. El insa se pare ca a trecut peste "curatenia" marilor companii si a ramas om. Un tip interesant, de la care am de invatat si care m-a ajutat mult aici. Poate nu suntem prieteni -o prietenie se leaga in timp, dar ne intelegem foarte bine. Probabil persoana cea mai apropiata mie aici.
Ieri mi-a fost putin rau de la raceala si culmea cine credeti ca mi-a adus medicamente: seful meu. Si nu numai atat dar mi-a adus si masa de pranz.
Acum ganditi-va si voi la relatia voastra cu seful vostru. Am recunoscut intotdeauna ca sunt norocos cand vine vorba de serviciu.

P.S. Viorel sa stii ca ce am scris este purul adevar nu vreo perie.

Un comentariu:

Anonim spunea...

mai alboosh, dar tu ce construiesti?