sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Intalnirea "Romania"

Azi am avut intalnirea cu echipa de montatori romani, echipa noastra, echipa "Romania". Aceasta intalnire-sedinta avea ca scop sa prezinte si sa clarifice diverse detalii din organizarea activitatii noastre.
Am avut o parte de prezentare a schimbarilor produse in organigrama companiei, o sectiune dedicata schimbarilor de ordin administrativ, reguli care se cer aplicate, dosare de diferite feluri.
Stiu, va plictisesc dar ideea este de fapt sa va marturisesc ca am iesit foarte multumit de la aceasta prezentare (nu am tinut-o eu) pentru ca mi-am dat seama cat de important a fost pentru oameni sa li se explice lucrurile clar, fara echivoc. Cred ca s-au simtit ca facand parte dintr-un tot, belgieni si romani.
Dupa prezentare a venit o tirada de intrebari la care a raspuns Viorel (seful meu) si care de asemenea a clarificat detalii mai mult sau mai putin importante din viata noastra aici la Yprado.
La sfarsit ultimul cuvant a avut patronul care intr-o maniera entuziasta si entuziasmanta ne-a explicat punctele pe care el le considera importante, atentia de care ne bucuram toti deopotriva.
Ce vreau sa spun de fapt este importanta abordarii directe a oamenilor, fara ocolisuri, acordarea increderii care va da roade pe viitor...sunt convins!

Un comentariu:

Anonim spunea...

un fel de mUET, huh? :)))
...deci si pe santiere se fac sedinte...credeam ca acolo se fac doar sedinte de dormit, stat in lopata si sedinte de fripturi in spatele tractorului.. :)