luni, 21 martie 2011

Amsterdam night and day

Amsterdam-ul este unul dintre orasele pe care trebuie sa le cauti pe harta cand vrei sa vezi ceva deosebit, sa-l gasesti si apoi sa-l "calci", asta mi-am zis ieri dupa ce mi s-a incheiat plimbarica pe acele coclauri.
Eram destul de obosit si fara chef sambata, dar am avut noroc de o gasca care m-a tras dupa ea si bine au facut.
The Gang

Am ajuns relativ tarziu pentru a mai vizita multele muzee pe care le gazduieste Amsterdam-ul dar am ajuns aproape la fix pentru o noapte alba. Nu cred ca am vazut vreun oras atat de plin de viata la ore tarzii cum este Amsterdam-ul, cel putin in centru pe unde am stat noi. Senzatia de libertate este omniprezenta peste tot, evident intarita de prezenta arhicunoscutului Cartier Rosu si celebrelor Coffe Shop, in care stiti ce gasiti: sex, drugs and rock-and-roll.

Dark and fun

Orasul este strabatut in lung si in lat de o retea nesfarsita de canale populate ca si Cartierul Rosu de gasculite si ratuste:))))

Green duck soup

A doua zi ne-am intors la locul faptei sa vedem ce a ramas in urma noastra si am gasit un centru frumos si luminos (am avut noroc de o vreme de plaja). Aceeasi aglomertatie placuta si linistita in care bicicletele isi faceau loc cu greu printre frumoasele olandeze, turisti straini si cei 11 romani pierduti in multime.

Lumina, soare si canale Alboosh van Amsterdam

Data viitoare am sa vin mai din timp pentru a include in vizita muzee ca Van Gogh, Nemo (de tehnica), National, cel al figurilor de ceara si sa am timp inca odata sa gust senzatia de libertate pe care nu am simtit-o niciunde altundeva cum am simtit-o pe starzile aglomerate ale Amsterdam-ului la ceas de noapte.

Niciun comentariu: