sâmbătă, 5 martie 2011

Degustare de bere 2 :Paasbieren

A urmat aseara degustarea de bere "part two": beri de paste. Am aflat acum ca belgienii sunt singurii care au berile dedicate diverselor sarbatori: Craciun, Paste ... si nu dedicate anotimpurilor. Am aflat tot acum de ce la o degustare vinul se aseaza doar pe limba si se plimba in gura iar berea se bea pur si simplu: berea este amaruie.
Poperinge beer museum
Meniul de paste
Floris cu ciocolata
1001 Floris
Berarul lui Mars s-a gandit sa puna eticheta invers
Bere cu aroma de floare
Am cumparat o sticla de St. Bernardus
Ultimele doua beri se comercializeaza doar in Danemarca desi sunt beri belgiene, asa ca am fost printre putinii din Belgia care am avut privilegiul sa le gustam si doamne ce placute au fost.

Un comentariu:

Cristi spunea...

Hiden, anonimus, funny comment people, good bye to you too! :)