vineri, 4 decembrie 2020

14 zile de stat acasa

    Am trecut si eu prin furcile caudine ale COVID-ului. Intr-o luni m-am supus unui test rapid antigen facut la munca si surpriza: pozitiv. Am fost trimis acasa si a doua zi m-am programat la testul PCR care a confirmat banuiala. Am fost norocos sa am simptome usoare: o zi de temperatura, ceva tuse, pierderea gustului in proportie de 50%. 
    Perioada in sine, 14 zile au trecut greu: la inceput mi-am dorit sa fiu bine, sa trec usor prin boala, apoi mi-am dorit sa treaca timpul, sa ies naibii din casa, asta fiind in sine o atitudine proasta creatoare de frustrari, total neconstructiva.
    Am iesit in final din casa si am vorbit cu doctorul de familie pentru concediu si surpriza: trebuie sa faci o cerere catre DSP care sa valideze perioada de carantina si astfel sa poti primi concediu specific. Apropos de concediu: poate fi platit 100% doar daca ai decizia si 75% daca nu ti-ai facut testul PCR. 
    Alte lucruri pe care le poti omite si parerea mea sunt importante: ar trebuie sa ai in casa vitamine: C, D3, zinc si paracetamol si ceaiuri, desigur este bine sa consulti medicul pentru orice bagi in gura. Este forte important sa ai termometru si mai important pulsoximetru, masurarea oxigenului este vitala in cazul acestei boli.
    Nu cred ca voi face vaccinul in urmatoarele luni, pana nu ma lamuresc ce e cu el, nu sunt impotriva lui dar nu mi-e clar cat de sigur e, este o decizie personala, nu recomand nimanui sa faca cum fac eu. Am purtat masca inainte o voi face si de acum incolo, m-am dezinfectat si inainte si dupa si totusi am ratat ceva pe parcurs, am avut noroc sa fiu in procentul de 97%. 
    Sanatate si respectati-va aproapele!  


 

Niciun comentariu: