miercuri, 24 noiembrie 2010

+2

Astazi au trecut 2 ani de cand am deschis pravalia Alboodepedrum si trebuia sa zic ceva despre chestia asta, trebuia sa trag o concluzie. "Depedrum" incepe sa mearga de-a busilea dar trebuie sa vedem cum va fii cand va iesi cu prima fata asta pe la 15. As vrea sa spun ca blogul acesta mi-a schimbat viata dar de fapt mi-am schimbat-o singur, pentru ca doar singuri ne influentam existenta. Se apropie si aniversarea de 2 ani in Belgia, vine cu repeziciune si va trece si mai repede, asta pentru ca nu prea conteaza.
Anii acestia, ma refer la cei petrecuti in Belgia au insemnat pentru mine o experienta fantastica, umana in cea mai mare masura, gandindu-ma la multimea de oameni care mi-au trecut prin fata si viata si care m-au facut mai bogat cu cel putin un zambet.
La randul lui blogul mi-a dat ocazia sa cunosc oameni atat de minunati si sa ma cunosc si pe mine intr-un fel si sa ma exprim...altfel.
Ideea este ca timpul trece dar nu trebuie lasat sa-si faca de cap, ci, ma gandesc eu ca ar trebui sa-l folosim si sa ne facem de cap la sanul lui.
De fapt in final acest post nu este o concluzie ci mai degraba un "Bine ai venit!" si un inceput de drum nou si altfel, verde si albastru in loc de alb, gri si negru.
"Suflet drag" mi se pare cel mai potrivit acum de vreme ce "Drum spre tine..." invita la o cana de ceai.

Niciun comentariu: