luni, 1 noiembrie 2010

Halloween

De la rusi vine fata, de la americani vine Haloween. Am cautat pe Google cum se scrie pentru ca habar n-aveam. Habar n-aveam ca este Halloween pana n-au venit in seara asta Dragos si fiul sau Tudor sa-mi arate un bostan "prelucrat" pentru eveniment. Am zis sa le fac si cateva poze si apoi am dat-o pe arta frate...
Maestrii bostanieri

Bostanul "operat" Bostan-lumina

Eu personal nu sarbatoresc Halloween-ul dar daca este motiv de baut bere si facut poze...de ce nu... Si Tudor si-a luat partea lui de bomboana, apropos ...Salut Tudor!

2 comentarii:

Tudor Sima spunea...

Salut, Cristi! Ma bucur ca ti-a placut bostanul nostru luminat. ;-)
Acum o sa afle lumea ce bine ma pricep sa sarbatoresc, daca e vorba de sculptat bostani si mancat bomboane.
HAPPY HALLOWEEN! Buahahahaha...!

Cristi spunea...

Buahahaha, stiiiiiiiiu cu totii acum cum sarbatoresti tu, te cunosc totii acum :)