miercuri, 10 noiembrie 2010

Roluri

Inchid ochii si in minte-mi privesc
In sufletu-mi vesel m-oglindesc
Si ma vad jucand sute de scene
Traind mii de roluri si de-antrene

Calul murg ce-l calaresc in colb
Si drumul ce-mi siroaie orb,
Orb la nevoie,orb la dorinta-mi
De a intorce acasa fiul mamii

Apoi sunt vagabond la capat de lume
Si-mi tar haina plina de poveste
Si capul mi-e plecat si inima e surda
Doara privirea-mi arde-a viata

Soldat ranit sunt mai apoi in santul de noroi
Sub tunetul de batalie si dureri
Ma uit speriat spre poza uda de la piept
Acolo unde-mi ascund sufletul uitat

Intr-un final urc muntele abrupt
Si-mi vad camasa in oglida din parau
Urc si numar sub talpi dulce nesfarsire
Si astept luna, o astept sa ma doboare

Lupta mi-e viata, viata imi este a visa
Iarasi poteca pare a-mi fii aleasa
Mireasa si femeia recunosc intr-insa
Iar roluri, un million pan la final m-asteapta

Vreau sa simt in mine acest tot
Barbat si cavaler la fel iubit, soldat
Si vagabond, aventurier si luptator si zburator
Pe toate am sa le traiesc din plin, pe marea scena ...ca actor

Niciun comentariu: